تندر پیکاپ

تندر پیکاب خودرویی سدان در کلاس B که به دلیل سادگی و پیچیده نبودن فنی و تعمیرات آن، دارای محبوبیت است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ال 90 خودرویی در کلاس B  که به دلیل سادگی و پیچیده نبودن فنی و تعمیرات آن دارای  محبوبیت است. این خودرو به اسم های لوگان ، ماهیندرا ، NP200 و تندر 90 در بازار جهانی شناخته شده است. 

تندر پیکاپ

در خرداد ماه 1386 برای اولین بار توسط شرکت پارس خودرو تولید و عرضه شد . پس از چند سال خط تولید این خودرو به ایران‌خودرو داده شد و در سال 1394 این کمپانی اقدام به عرضه پیکاب این محصول گرفت.

تندر پیکاپ

این خودرو از پیشرانه‌ K4M  که دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ و حجم  1598 سی سی است بهره می‌برد و قادر به تولید 105 اسب بخار در دور 5750 و حداکثر گشتاور تولیدی 148 نیوتن متر در دور 3750 است. مصرف سوخت ترکیبی آن 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر و در 10.1 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر می‌رسد . حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر در ساعت است.

تندر پیکاپ

تندرپیکاب از لحاظ ابعاد در دسته پیکاب های کوچک به حساب می آید، به‌طوریکه طول آن 4450 عرض آن بدون احتساب آیینه 1740 و ارتفاع آن 1640 میلیمتر وظرفیت بار آن 800 کیلوگرم و گنجایش 300 لیتر است. در طراحی داخلی نیز از همان طراحی تندر 90 سدان بهره می‌برد.

تندر پیکاپ

از امکانات این خودرو در بخش ایمنی و ترمزها به تجهزاتی همچون دو عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو) ، سیستم ضد بلوکه ترمز ABS ( 4 کاناله) ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای و در بخش های دیگر فرمان هیدرولیک ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم صوتی MP3 با قابلیت پخش CD ، دو عدد بلندگو ، چراغ مه شکن عقب ، سیستم ضد سرقت IMMOBLIZER ، پشت‌سری قابل تنظیم ارتفاع ، تنظیم دستی صندلی‌ها در چهار جهت ، سیستم قطع سوخت خودکار اشاره کرد.

تندر پیکاپ

تندر پیکاپ

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار