شهردار منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ در عرصه ۱۲۰ هکتاری برج میلاد هیچ اختیاری ندارد

کشت پور گفت: شهرداری منطقه ۲ در عرصه ۱۲۰ هکتاری برج میلاد هیچ اختیاری ندارد و این در حالی است که تخلفاتی در این مکان وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه بررسی وضعیت برج میلاد و طرح‌های پیرامون آن صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای کمیسیون حمل و نقل کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با حضور سه تن از معاونان شهردار تهران و شهردار منطقه ۲ در محل برج میلاد برگزار شد.

در این نشست لزوم تعیین تکلیف نگهداشت پروژه‌های شهرداری تهران با بررسی ویژه وضعیت نگهداشت برج میلاد، ساخت و ساز‌های غیرمجاز محوطه برج، تهیه طرح جامع برج میلاد و بررسی گود رها شده در محوطه مزبور مورد بررسی قرار گرفت.

شهرداری منطقه ۲ در عرصه ۱۲۰ هکتاری برج میلاد هیچ اختیاری ندارد

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ در این نشست با بیان اینکه باید به پتانسیل مناطق اعتماد کرد، گفت: ستاد مرکز شهرداری شتاب دهنده است و این در حالی است که اجرا در سطح مناطق است و بهتر است با دادن اختیارات به مناطق در راستای حل معضلات کلان شهر تهران از آن‌ها کار بخواهیم.

شهردار منطقه ۲ همچنین افزود: شهرداری منطقه ۲ در عرصه ۱۲۰ هکتاری برج میلاد هیچ اختیاری ندارد و این در حالی است که تخلفاتی در این مکان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار