بازسازی بیش از 2 هزار واحد مسکونی تخریبی در سرپل ذهاب توسط ستاد معین اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۴۴۰ واحد مسکونی تخریبی در زلزله سرپل ذهاب توسط اردبیل بازسازی می‌شود .

فرهاد سبحانی ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در راستای بازسازی واحدهای تخریبی در زلزله سرپل ذهاب ستاد معین استان اردبیل به محل اعزام شده و اقدام به بازسازی واحدهای تخریبی کرده که در این زمینه نیز تاکنون اقدامات خوب و مطلوبی توسط این ستاد در سر پل ذهاب انجام شده است.

وی با اشاره به آواربرداری دو هزار و 440 منزل مسکونی تخریبی در این منطقه توسط ستاد معین استان اردبیل بیان کرد: این اقدامات با بکارگیری ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی استان و بنیاد مسکن اردبیل و تلاش امور اجرایی انجام شده و با قوت و قدرت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: دو هزار و 757 متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای بازسازی واحدهای مسکونی به بانک‌های عامل معرفی شده و از این تعداد دو هزار و 550 متقاضی با بانک‌ها عقد قرارداد کرده‌اند.

وی گفت: از تعداد واحدهایی که مقرر بوده توسط ستاد معین استان اردبیل احداث شود با تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده این ستاد 50 واحد تخریبی تکمیل شده و گواهی پایان کار دریافت کرده‌اند تا صاحبان این واحدها در آنها اسکان یابند.

انتهای پیام/ع

بازسازی واحدهای مسکونی در سرپل ذهاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.