آغار آبرسانی از طرح غدیر به ۱۴ روستای خرمشهر

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان گفت: آغاز کار آبرسانی به ۱۴ روستای خرمشهر از طرح آبرسانی غدیر با ۱۰ میلیارد ریال امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛علیداد کیانی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان در حاشیه آغاز طرح آبرسانی غدیر گفت: با اجرای این طرح آب آشامیدنی ۱۴ روستای منطقه حفار شرقی شهرستان خرمشهر از طرح غدیر تامین می‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش شوری آب در سطح شهر و روستا‌های آبادان و خرمشهر، انتقال آب از طرح آبرسانی غدیر، کیفیت آب شرب مردم این منطقه را متحول خواهد کرد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان گفت: در نخستین گام، جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی و با شاخص کیفی مطلوب بهره مند می‌شوند.

کیانی افزود: با احداث ایستگاه پمپاژ، کارگذاشتن ۱۰ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آر پی و نصب تابلو برق، آب شرب به میزان ۵۰ لیتر بر ثانیه در شبکه آبرسانی روستایی توزیع خواهد شد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و وجود مشکلات کیفی آب این پروژه در مدت یک ماه و از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان و منطقه آزاد اروند تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام / د

آبرسانی از طرح غدیر

برچسب ها: آب وفاضلاب ، طرح غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.