"بررسی درخواست تسلیم در برابر ترامپ"/آقامیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مذاکره مجدد با آمریکا نوعی وادادگی و بی تدبیری است/ایران شبه جزیره‌ کره نیست که دست به دامان آمریکا شود

مذاکره مجدد با آمریکا نوعی وادادگی و بی تدبیری است/ایران شبه جزیره‌ای نیست که دست به دامان آمریکا شودعضو جبهه پیروان خط امام و رهبری نامه برخی اصلاح طلبان به مذاکره مجدد با آمریکا را نوعی وادادگی و بی تدبیری خواند و گفت: ما کشوری مانند کره شمالی نیستیم.

حجت السلام محمدرضا آقامیری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد نامه برخی اصلاح طلبان مبنی بر مذاکره مجدد با آمریکا گفت: با توجه به صحبت های حضرت آیت الله خامنه ای آمریکا یک کشور بدعهد بوده و نمی توان به آن پایبند بود ترامپ نیز بارها اعلام کرده که هر وقت بخواهیم مذاکرات با ایران را برهم میزنیم که در نتیجه در برجام این کار عملی شد.

وی افزود: فشارها و تهدیدهای آمریکا سناریوهایی است که ایران را خلع سلاح کرده و امتیازهای هسته ای را از کشور ما بگیرد اما امروز وضعیت دولت در شرایط خوبی نسبت به دهه هشتاد و ماقبل قرار دارد و ما نیازی به این مذاکرات نداریم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: تحریم ها نمی تواند ایران را زمین نشین کند و ما نباید فکر کنیم که مذاکرات راه حل مشکلات است اما نابسامانی اقتصادی کشور را نیز نباید نادیده گرفت زیرا مردم حق دارند که خواهان رسیدگی به اقتصاد و وضعیت معیشتی باشند و این باید بیشتر مورد توجه دولت قرار گیرد.

آقامیری با اشاره به اینکه مذاکرات جز امتیازدهی به دشمنان نبوده و ما آنقدر بی لیاقت و ناشایست نشده ایم که بخواهیم مجدد اشتباهات گذشته را کنیم عنوان داشت: عربستان سعودی و اسرائیل انواع موشک ها و سلاح های پیشرفته هسته ای دارند اما چه دلیلی دارد که ایران را به بهانه های مختلف تحریم کنند. قطعا آمریکا در مذاکرات آتی هدفی جز غیرفعال کردن نیروگاه های هسته ای و موشکی ما نخواهد داشت.

وی نامه برخی اصلاح طلبان به مذاکره مجدد با آمریکا را نوعی وادادگی و بی تدبیری خواند و خاطرنشان کرد: کشوری مانند کره شمالی و شبه جزیره‌ای نیستیم که بخواهیم دست به دامان آمریکا باشیم. اگر چه وضعیت اقتصادی در کشورمان نابسامان بوده و ارزش پول روزانه ما کاهش یافته است اما راه حل ارتباط با آمریکا نیست و دولت باید با رسیدگی و تدبیر به مسائل داخلی مشکلات را رفع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
باید به هر قیمتی شده جلوی تحریم بانک مرکزی و سایر بانک ها گرفته شود تا منعی برای ورود دلار و ارز به کشور نباشد. در غیر این صورت هر روز ارزش پول ملی کاهش یافته و با دور زدن تحریم ها پرونده های اختلاس بیشتری به قوه قضائیه ارجاع می شود.نباید ضرر ایران از تحریم از منافع امریکا در صورت تعامل با ایران بیشتر باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ما مردم ایران چونه آمریکا را به خاک میمالیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ما هرگز خفت را تحمل نخواهیم کرد آمریکا دشمن بزرگ ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
مگه کره دست به دامان آمریکا شده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
درسته نباید دیگه به امریکا اعتماد کرد
Australia
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
کره ی شمالی سلاح هسته ای اش را کنار نخواهد گذاشت. به همین خیال باشید.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
آمریکا امتحانش را پس داد قابل اعتماد نیست
Netherlands
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
ما نباید با آمریکا مذاکره کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
فشار جدال بی سرانجام با امریکا را مردم تحمل میکنند
آخرین اخبار