افتتاح پیاده‌رویی مخصوص معتادان گوشی +تصاویر

دولت چین پیاده‌رویی مخصوص افرادی که در خیابان با گوشی‌های خود کار می‌کنند، افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعتیاد به تلفن همراه روز به روز افزایش می‌یابد و افراد معتاد به گوشی‌های هوشمند به ندرت حاضر می‌شوند سر خود را از روی گوشی‌های خود بلند کنند و روبه‌روی خودشان را ببینند. این مسئله شاید برای اینگونه کاربران مشکل‌ساز باشد چرا که رانندگان مزاحم چک کردن گوشی‌های این افراد می‌شوند!

از این پس، افرادی که در چین تلفن به دست و سر به پایین راه می‌روند، می‌توانند در قسمتی راه بروند که هیچ ماشینی مزاحمشان نشود. یک مرکز خرید در چین با هماهنگی مسئولان شهری قرار است پیاده روی «یانتا رود» را از روز شنبه افتتاح کند. به این ترتیب کسانی که با سر پایین و در حال نگاه کردن به گوشی‌های خود راه می‌روند، به راحتی و با خیال راحت می‎توانند از تلفن همراهشان استفاده کنند.

گفتنی است؛ در سال 2014 شهر چونکینگ در چین و واشنگتن آمریکا چنین اقدامی را برای عابران پیاده‌ای که از تلفن همراه خود در حین راه رفتن استفاده می‌کنند، انجام داد و در پی این اقدامات بسیاری از کاربران تلفن همراه احساس خرسندی و رضایت کردند. شاید روزی در آینده بتوانیم شاهد ساخته شدن قسمتی برای کاربران تلفن همراه که سر خود را برای دیدن اطراف خود از گوشی‌ها بلند نمی‌کنند، در همه شهرهای جهان باشیم.

افتتاح پیاده‌رویی مخصوص معتادان گوشی +تصاویر

افتتاح پیاده‌رویی مخصوص معتادان گوشی +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار