محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در زاهدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان وبلوچستان محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید فطر را در شهر زاهدان اعلام کرد.

سرهنگ علی نام درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اعلام این خبر گفت: جهت سهولت در امر ورود و خروج نمازگذاران ارجمند و پیشگیری از وقوع هرگونه گره ترافیکی ۳ پارکینگ در نظر گرفته شده است.

پارکینگ شماره ۱: بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار (از مسیر ورودی شمالی)

پارکینگ شماره ۲: انتهای خیابان بزرگمهر (از مسیر ورودی شمالی)

پارکینگ شماره ۳: خیابان پرستار جنب مصلی المهدی (از مسیر ورودی غربی)

پارکینگ شماره ۴: مقابل مرکز فنی حرفه‌ای (مخصوص اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی)

وی افزود: در زمان خروج از بولوار خلیج فارس جهت سهولت در امر ترافیک از بیمارستان امام علی (ع) تا میدان دکتر حسابی به صورت یک طرفه خواهد بود.

خیابان بزرگمهر از مصلی تا تقاطع جمهوری در زمان خروج نماز گذاران از مسیر جنوب به شمال یک طرفه است.

بولوار پرستار نیز در هنگام خروج تا ورودی شهرک برق و جهاد و همچنین بولوار پرستار به سمت میدان پرستار به جهت ممانعت از تداخل نمازگذاران از جنوب به شمال محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

لازم به ذکر است که در بولوار جمهوری تقاطع دانش به سمت بزرگمهر در مسیر شمال به جنوب بدلیل اجرای عملیات عمرانی - اجرایی مسیر مسدود بوده و مسیر جنوب به شمال دو طرفه خواهد بود؛ لذا از تمامی رانندگان گرامی تقاضا می‌کنیم که با توجه به نصب و تجهیز علائم رانندگی در این مسیر توجه ویژه‌ای به اجرای قوانین و مقررات داشته تا شاهد بروز گره‌های ترافیکی، کندی عبور و مرور و تصادفات احتمالی نباشیم.

سرهنگ نام درست عیدگاه بزرگ برادران اهل سنت در هنگام ورود از میدان پرستار و میدان امام رضا (ع) به سمت پل زیرگذر کمربندی به صورت یک طرفه و در زمان برگشت و خروج همان مسیر از سمت زیر گذر کمربندی تا میدان امام رضا (ع) به صورت یک طرفه محدودیت اعمال خواهد شد.

همچنین از میدان ترمینال به سمت تقاطع سرداران شهید و بولوار امام خمینی (ره) در زمان خروج محدویت ترافیکی خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محور‌های که محدودیت ترافیکی داریم داشته باشند

انتهای پیام/ع

نماز عید فطر در زاهدان 

برچسب ها: عید فطر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار