صالحی امیری: ۱۸ تیرانداز کشورمان عازم جاکارتا خواهند شد/ هدف تیم ملی فوتبال در جام جهانی، بازی جوانمردانه است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از تیم ملی تیر اندازی کشورمان ۱۸ ورزشکار در ۴ رشته در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور خواهند داشت که یکی از امید‌های ما در این بازی‌ها خواهد بود.

صالحی امیری: ۱۸ تیرانداز کشورمان عازم جاکارتا خواهند شد/ هدف تیم ملی فوتبال در جام جهانی، بازی جوانمردانه است صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم ملی تیر اندازی کشورمان گفت: در تیر اندازی کشورمان دو اتفاق مهم رخ داده است ، اول اینکه ریاست فدراسیون تیر اندازی فردی بسیار سخت کوش است و با تلاش های بی وقفه خود به فدراسیون به خوبی نظم و سامان بخشیده است و توانسته بخش زیادی از بدهی ها و مسایل حقوقی را بر طرف کند، دوم اینکه شرایط برای اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف فراهم شده است.

او در ادامه گفت : تیراندازی جزو رشته‌هایی است که در اسلام نیز به آن اشاره شده است و سرمایه‌گذاری روی این رشته نتیجه مثبت خواهد داشت. 18 ورزشکار در 4 رشته تیراندازی در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور خواهند داشت که یکی از امیدهای ما در این بازی ها خواهد بود.

صالحی امیری درباره پیش بینی عملکرد تیر اندازان کشورمان در مسابقات آسیایی گفت: از نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران درباره این موضوع سوال بپرسید.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان درباره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه نیز اظهار داشت: برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی 2018 آرزوی موفقیت می کنیم. هدف ورود به جام جهانی بوده است که انجام شد و ملت شاد شدند. در رده بعدی برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم. پیش بینی این مسابقات درست نیست، باید تنها منتظر بمانیم و ببینیم چه نتایجی بدست می آید. هدف ما یک بازی جوانمردانه در جام جهانی روسیه است.

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری درباره وضعیت فدراسیون تیراندازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار