معاون استاندار اردبیل؛

مسئولان برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ویژه ای داشته باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان اردبیل برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: باتوجه به اینکه بودجه سالانه از محل اعتبارات ملی در حال توزیع در بین استانها می‌باشد نیاز است تا مسئولان و مدیران شهرستانی و استان در جذب حداکثر اعتبارات مصوب برای اتمام پروه‌های نیمه‌تمام و همچنین تعریف پروژه‌های جدید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فرصت جذب اعتبارات ملی تا پایان تیرماه خواهد بود، افزود: ضروری است تا دستگاه‌های اجرایی این استان در خصوص جذب اعتبار برای پروژه‌های خود اقدام جدی به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه در فصل کاری جاری واقع شدیم نیاز است تا به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی، راه و شهرسازی، اجتماعی و اقتصادی اهتمام داشته باشیم که در این زمینه خوشبختانه توانستیم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در حوزه راه و شهرسازی یک هزار و 700 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بودجه تامین کنیم.

ندایی ادامه داد: این رقم اعتبار و بودجه علاوه بر اعتبارات اخذ شده در قالب بودجه سالانه می‌باشد که از وزارت راه‌ و شهرسازی برای توسعه پروژه‌های حوزه راه و همچنین شهرسازی در سطح استان تامین و جذب شده است که جذب و تامین و همچنین هزینه این میزان اعتبار در این حوزه می‌تواند به توسعه زیرساختهای راهی و شهری استان اردبیل کمک و مساعدت شایانی داشته باشد.

وی همچنین اظهار کرد: 60 میلیارد ریال اعتبار نیز به بخش بازآفرینی شهری گرمی اختصاص خواهد یافت که این اعتبار اضافه بر اعتبارات از پیش تخصیص داده شده خواهد بود تا بتوان این طرح را در منطقه به خوبی پیش برد.

ندایی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان گرمی می‌توانند حدود 8 درصد از سود تسهیلات خود را از محل کمکهای فنی و اعتباری تامین کنند، گفت: این اقدام می‌تواند زمینه را برای حضور بهتر و بیشتر سرمایه‌گذاران در منطقه و به ویژه در استان اردبیل فراهم آورند چرا که در موفقیت یک طرح و پروژه اقتصادی حضور سرمایه‌گذار فعال جزو ملزومات می‌باشد.

انتهای پیام/ح

جذب اعتبارات ملی برای اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار