برگزاری هرچه بهتر مسابقات تکواندو نیاز به تلاش همگانی دارد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بر تلاش و هم افزایی تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های مرتبط در برگزاری هرچه بهتر مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان کشور تاکید کرد.

احمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان با حضور ۶۰۰ تکواندوکار از ۳۲ استان در دو گروه دختران و پسران در یزد برگزار می‌شود.

هاشمی افزود: میزبانی این مسابقات بارخورد‌های خوبی خواهد داشت و کمک شایانی در توسعه و گسترش ورزش تکواندو به خصوص جذب جوانان و نوجوانان به این رشته خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه تکواندو از رشته‌های المپیکی است که ایران از قدرت‌های دنیا در این رشته است و می‌توان امیدوار به حضور مستعدین یزدی در تیم‌های ملی و رویداد‌های مختلف بود، ابراز امیدواری کرد: دست اندرکاران برگزاری و دستگاه‌های اجرایی تلاش مضاعفی داشته باشند، تا این مهم به خوبی انجام شود و با سطح بالای میزبانی، سطح کیفی مسابقات نیز افزایش پیدا کند.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان کشور از تاریخ ۲۸ خرداد ماه لغایت ۱ تیر ماه امسال در سالن شش‌هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

برگزاری مسابقات تکواندو با حضور ۶۰۰ تکواندوکار در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار