انتخاب رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی

حمید دهدشتی با کسب بیشتر آرا رئیس هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی شد.

انتخاب رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در انتخاب رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی  گفت: اکنون برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی این رشته ورزشی و همایش‌های مختلف در مراکز مناطق ششگانه با حضور مربیان محلی انجام می‌شود.

وی گفت: این تصمیم علاوه بر صرفه جویی در هزینه جا به جایی اعضا برای شرکت در کلاس‌ها و همایش‌ها که پیش از این به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شد خطرات احتمالی سفر برای آنان را نیز کاهش داده است.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی افزود:سطح کیفی ناجیان غریق در خراسان رضوی بالا است و این روند باید ادامه یابد، اما در بخش غواصی استان ضعف‌هایی وجود دارد که نشان دهنده غفلت نسبت به این رشته است.

حمید دهدشتی کارمند اداره کل وزش و جوانان و رئیس سابق هیات نجات غریق مشهد و احمد کیفی رئیس دوره گذشته هیات نجات غریق نامزد‌های تصدی این هیات بودند که در نهایت حمید دهدشتی با کسب 14 رای از 17 رای ماخوذه برای چهار سال به سمت ریاست هیات نجات غریق و‌غواصی خراسان رضوی انتخاب شد.
 
انتهای خبر//ع.ع
 

نشست مجمع انتخاب رئیس هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.