تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد؛

شمار قابل توجهی از آمریکایی‌ها معتقدند مسلمانان این کشور نباید حق رأی داشته باشند

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد برخی از مردم آمریکا نسبت به مسلمانان دیدگاهی به‌شدت منفی دارند.

آمریکایی‌ها از اعمال فشار بر مسلمانان این کشور حمایت می‌کننددبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از مردم آمریکا از ممنوعیت ورود مسلمانان با آمریکا و افزاش نظارت بر آنها در این کشور حمایت می‌کنند.

بنا به گزارش پایگاه دیلی‌میل، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از مردم آمریکا اعتقاد دارند که مسلمانان این کشور به انداره کافی «آمریکایی» نیستند و باید تحت نظارت بیشتر قرار گیرند.

بر پایه نظرسنجی «گروه پژوهشی فاند دموکراسی»، آمریکایی‌ها تفاوت چندانی بین مسلمانان این کشور و مسلمانان دیگر کشورها نمی‌بینند و می‌گویند صِرف حضور در آمریکا موجب ایجاد دیدگاه مثبت نسبت به مسلمانان آمریکایی نمی‌شود.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد نزدیک به ۲۰ درصد مردم آمریکا قبول ندارند که مسلمانان این کشور شهروندان آمریکایی هستند و حق رأی دارند. بسیاری از آنها نیز از ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا حمایت می‌‌کنند.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی با ادعای اینکه مسلمانان آمریکا نسبت به دیگر اقلیت‌ها دیدگاهی «عقب‌مانده!» دارند، در رتبه‌بندی گروه‌های جمعیتی مسلمانان را در انتهای فهرست قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

نتایج یک نظرسنجی درباره دیدگاه آمریکایی‌ها نسبت به مسلمانان

برچسب ها: آمریکا ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار