تجلیل از یک حماسه ملی/مطهری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور باشکوه مردم نشان دهنده سطح بالای بلوغ سیاسی آنها است

حضور باشکوه مردم نشان دهنده سطح بالای بلوغ سیاسی آنها استنایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جمعیت خوبی وارد صحنه شده اند که این امر نشان دهنده سطح بالای بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم است.

علی مطهری نماینده مردم تهران و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که راه نجات مردم فلسطین از چنگال اسراییل چیست، اظهارداشت: راه حل کلی برطرف ششدن مشکلات مردم فلسطین اتحاد دولت های اسلامی است. اگر ایران،عربستان و دیگر کشور های مسلمان مقابل اسراییل متحد شوند، بقای اسراییل ادامه نمی یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه تظاهرات آثار دو جانبه دارد، تصریح کرد: یک جنبه این راهپیمایی ها وجود اثر مثبت برای مردم فلسطین است به دلیل آنکه باعث عزم بیشتر آنها برای مقابله با رژیم صهیونیستی می شود.جنبه دیگر وجود اثرات منفی برای اسرائیل است یعنی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب انزوای جهانی این رژیم اشغالگر می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که روز قدس امسال چه تفاوتی با سال های گذشته دارد، گفت: امروز جمعیت خوبی وارد صحنه شده اند که این امر نشان دهنده سطح بالای بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم است. مردم روزه دار کشورمان با حضور با حضور پرشکوه خود، حساسیت زمان و شرایط فعلی کشور را به خوبی درک کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار