شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

شرکت اچ تی سی آمار درآمد خود در ماه مه سال جاری را منتشر کرد که چندان خوشایند مسئولان نیست.

شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد 46 درصدی نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اچ‌تی‌سی یکی از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر روند خوبی را طی نکرده و همواره با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است.

اچ‌تی‌سی سال گذشته بسیاری از کارمندان و مهندسان درجه یک خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کرد تا بلکه بتواند با سود به دست آمده تحولی در صنعت گوشی‌سازی خود ایجاد کند، اما این اتفاق رخ نداد و آمارها هنوز نشان از سوددهی پایین این شرکت دارند.

بر اساس گزارشی که اخیرا مسئولان اچ‌تی‌سی منتشر کرده‌اند، درآمد ماه مه سال جاری شرکت اچ‌تی‌سی در حدود 70 میلیون دلار بوده است، این در حالی است که سال گذشته در بازه زمانی مشابه آمار رقم فوق در حدود 130 میلیون دلار بود و این موضوع خبری بسیار بد برای شرکت اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ اگرچه ماه می سال جاری، شرکت اچ تی سی از دو گوشی جدید خود یعنی U12+ و Vive Pro رونمایی کرد، اما به هر ترتیب ظاهرا محصولات شرکت اچ تی سی دیگر جاذبه سابق را برای کاربران ندارد و این شرکت برای بازگشت به رقابت با شرکت‌های بزرگ باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نماید.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

iOS11.4 با ویژگی‌های جدید از راه رسید

طرح مفهومی iOS 12؛ سیری با واقعیت افزوده ترکیب می‌شود +فیلم

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ به افراد خارج از لیست مخاطبان پیام ارسال کنید

نسخه جدید اسنپ‌چت به صدا واکنش نشان می‌دهد

خداحافظی دروغ‌سنج‌های قدیمی با ورود تکنولوژی جدید هوش مصنوعی

انتهای پیام/

▐روند نزولی شرکت HTC همچنان ادامه می‌دهد▌ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار