چک پول‌های جعلی از جیب جاعلان باغملکی بیرون ریخت

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیون ریال چک پول جعلی در شهرستان باغملک کشف و ضبط گردید.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، با اشاره به شکایت یکی از شهروندان در شهرستان باغملک درخصوص خرید از مغازه وی با چک پول جعلی بیان داشت: پلیس پیگیری این موضوع و شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

به انجام تحقيقات اطلاعاتی و تخصصی توسط ماموران پلیس اشاره و تصریح کرد: ماموران پلیس موفق شدند 2 جاعل چک پول ها را شناسایی کنند و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه به دام بیندازند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 400 قطعه چک پول به مبلغ 200 میلیون ریال کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی خوزستان اذعان کرد: تاکنون 10 مالباخته متهمان مذکور را شناسایی کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به خرید از مغازه ها و مجتمع های تجاری با چک پول های جعلی اعتراف نمودند.

سردار حیدر عباس زاده با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و ارجاع آن ها به مرجع قضائی به منظور سير مراحل قانونی تاکید کرد: شهروندان هنگام دريافت چک پول و اسکناس به نکات امنيتی تعبيه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجويان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می ‌كنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنين مواردی سریعا مراتب را به مرکز فوريت‌های پليسی 110 اعلام نمايند، تا نسبت به دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

دستگیری جاعل چک پول

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.