میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لایحه اصلاح ساختار دولت بعد از تعطیلات به صحن علنی ارائه می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصلاح ساختار دولت گفت: لایحه اصلاح ساختار دولت در دستور کار هیئت رئیسه مجلس قرار دارد و بعد از تعطیلات به صحن ارائه می‌شود.

عینی///لایحه اصلاح ساختار دولت بعد از تعطیلات به صحن علنی ارائه می‌شودقاسم میرزایی‌نیکو سخنگوی کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه ادغام و تفکیک وزارتخانه‌ها در مجلس گفت: این لایحه اکنون در دستور کار هیئت رئیسه مجلس قرار دارد و  بعد از تعطیلات این هفته مجلس به صحن علنی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش از این لایحه اصلاح ساختار در کمیسیون مربوطه تصویب نشد و در صورت عدم تصویب در صحن علنی از دستور کار خارج خواهد شد.

شایان ذکر است؛  لایحه‌ای از سوی دولت مبنی بر تفکیک 2 وزارتخانه؛ وزارت راه‌ و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون واصل شد که بر این اساس، وزارت راه و شهرسازی از مسکن و صنعت از بازرگانی تفکیک شود. همچنین برای اصلاح ساختار دولت از سوی نمایندگان طرح‌هایی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ارائه شد که به دلیل آنکه به تدریج حجم طرح‌ها و لوایح افزوده شد هیئت‌ رئیسه تصمیم گرفت کمیسیون مشترکی در این زمینه ایجاد کند.

در نهایت کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت در مجلس با 22 عضو تشکیل شد و الیاس حضرتی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار