افتتاح فاز دوم بیمارستان جواد الائمه جاجرم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم گفت: با افتتاح فاز دوم بیمارستان جواد الائمه جاجرم ۲۶ تخت جراجی و ۵ تخت ICU در این بیمارستان افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سوسن ملائکه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم با بیان این که هم اکنون پیگیری برای تکمیل ساخت ، تجهیز بیمارستان و جذب نیرو‌های انسانی در حال انجام است، گفت: با افتتاح فاز دوم بیمارستان جواد الائمه جاجرم ۲۶ تخت جراحی و ۵ تخت ICU در این بیمارستان افزایش می‌یابد.

وی افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های داخلی ، جراحی ، زنان ،  اطفال ، قلب و نوزادان وهمچنین بخش‌های دیالیز، اورژانس و CCU نیز فعال است.

ملائکه اظهار کرد: متخصصان در درمانگاه تخصصی کلینیک ویژه روزانه ۱۵۰ ویزیت انجام می‌دهند.

وی همچنین تعداد مراجعان اورژانس را بطور متوسط ماهانه بین ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ بیمار اعلام کرد و گفت: علت عمده اعزام‌های بیماران مربوط به کمبود دستگاه‌های سی تی اسکن و آندوسکوپی در این شهرستان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم در ادامه بیان کرد: این شهرستان هم اکنون دارای ۳ مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی و یک مرکز جامع سلامت روستایی است و خدماتی شامل ویزیت پزشک، دندانپزشک، تزریقات، پانسمان، معاینه مادران باردار و ده گردشی ارائه می‌شود.

انتهای پیام /ب


مراجعه ماهانه ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان جواد الائمه شهرستان جاجرم

برچسب ها: علوم پزشکی ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.