رونمایی از دوچرخه الکتریکی پیشرفته

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر گفت دوچرخه الکتریکی با قابلیت‌های پیشرفته در یک شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر طراحی و تولید شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جعفری نژادگفت: دانشجویان این دانشگاه توانستند با تکیه بردانش بومی دوچرخه الکتریکی با قابلیت های پیشرفته طراحی و تولید کنند.

وی با بیان اینکه این دوچرخه در مدت 2 سال کارتحقیقاتی ساخته شده است افزود: همه قطعات این دوچرخه ساخت داخل و با هزینه کمتر از نصف مشابه خارجی معادل 40میلیون ریال ساخته شده است.
 سرپرست گروه سازنده این محصول نیز با اشاره به عملکرد و خصوصیات این طرح گفت: این دوچرخه در نوع خود نمونه داخلی ندارد و به دلیل نصب موتور در میانه آن، از نمونه خارجی آن پیشرفته تر است.
احمد کشاورزی افزود: خاصیت ضدآب بودن، بازده 95درصدی، گیربکس مستقل، موتور پیشرفته، سیستم کنترل و انتقال قدرت به روز از مزایای این دوچرخه در مقایسه با نمونه خارجی آن است.
وی افزود: در این دوچرخه برای راه اندازی نیاز به پدال نیست و با هربار شارژ می توان تا 180کیلومتر مسافت را طی کرد.
سرپرست گروه این گروه با بیان اینکه عمر مفید این دوچرخه 30سال است گفت: تا 6ماه دیگر این محصول در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به تولید انبوه می رسد.

 

انتهای پیام/ س

تولید دوچرخه پیشرفته در خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار