با هدف کمک به خانواده زندانیان ؛

همایش نسیم مهر در سنندج برگزار شد

همزمان با ۵ خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده‌های زندانیان، مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان سنندج، با حضور دادستان مرکز استان، رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان‌ها، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان، اعضای شورای شهر، بازاریان، صاحبان اصناف و جمعی از مسئولین و خیرین استان در سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،انجمن حمایت زندانیان سنندج عصر امروزشنبه همزمان با ۵ خرداد روز نسیم مهر وحمایت از خانواده زندانیان، مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سنندج به منظور ارائه گزارش مالی واقدامات انجمن در سال ۱۳۹۶، بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌های مناسب به منظور توجه بیشتر عموم مردم به مشکلات خانواده‌های نیازمند زندانیان ولزوم حمایت همه جانبه از این قشر آسیب پذیر، بهبود وضعیت زندانیان و خانواده‌های آن‌ها وهمچنین انتخاب بازرسین مجمع عمومی در محل سالن آمفی تئاتر مجمع قضایی شهید بهشتی استان کردستان برگزارشد.
گروسی رئیس کل دادگستری استان کردستان در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات صورت گرفته اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن این شهرستان گفت: مهمترین هدف این انجمن کاهش آسیب پذیری خانواده‌های زندانیان است که خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق ومنسجم و صرف وقت وهزینه توسط این انجمن در سال ۹۶ این رویکرد محقق شد.
وی این انجمن را به عنوان قدیمی‌ترین نهاد حامی مردم وجامعه دانست که در خدمت به زندانیان وخانواده‌های آنان اعم از جرائم غیر عمد وعمد فعالیت دارد.
یدالله احمدی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن در سال ۱۳۹۶ پرداخت و گفت: در سال گذشته انجمن سنندج توانست بیش از ۲۵۰ خانواده‌ی زندانیان نیازمند با جمعیتی بالغ بر ۵۵۰ نفر را تحت پوشش خود قرار دهد و آن‌ها را در حوزه‌های مختلف مالی، روانشناسی و مددکاری حمایت نماید.
 احمدی افزود: یکی از دلایل موفقیت این انجمن در ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های مددجویان، پشتوانه اعتماد بالای مردم ومسئولین می‌باشد.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج در ادامه بیان داشت: در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان افراد معتمد محلی حضور دارند و هدف از تشکیل این مجمع بیان گزارش عملکرد سالیانه است که فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در طول سال گذشته تاکنون ارائه می‌شود
وی به ساختمان تازه تاسیس این انجمن هم اشاره کردوگفت: احداث این ساختمان درآبان ماه سال ۹۳ آغاز شد ودر بهمن سال ۹۶ با هزینه کرد یک میلیاردو ۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
در پایان این جلسه با حضور اعضای شرکت کننده در جلسه مجمع رای گیری جهت انتخاب دو نفر بازرس انجمن صورت پذیرفت ودرنتیجه آقایان فرزاد زارعی و بشیر سردار به عنوان بازرسین اول ودوم انجمن حمایت از زندانیان سنندج انتخاب شدند.
انتهای پیام/م

برگزاری مجمع سالیانه روز نسیم مهر وحمایت از خانواده زندانیان در سنندج

برچسب ها: اشتغال ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.