راه اندازی میز خدمت در همدان

استاندار همدان از راه اندازی میز خدمت برای خدمت رسانی به مردم خبر داد.

راه اندازی میز خدمت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان گفت: میز خدمت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم تا ابتدای تیرماه سالجاری در استان راه اندازی می شود.

محمد ناصرنیکبخت درنشست آمار و شاخص های پایش و توسعه گفت: میز خدمت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم تا ابتدای تیرماه سالجاری در استان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد:  براساس تاکید رئیس جمهوری و در راستای حفظ حقوق شهروندی، راه اندازی سامانه میز خدمت در سازمان های دولتی مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار داشت:  راه اندازی میزخدمت از سرگردانی و مراجعات مکرر مردم به نهادهای دولتی جلوگیری می کند و به ارباب رجوع در یک محل پاسخ لازم داده می شود.

نیکبخت بیان کرد: اجرای این طرح نیارمند تدارک یکسری ملزمات از جمله ارایه آموزش، تامین محل مناسب و پیش بینی نیروهای متخص و توانمند برای حضور در این مکان ها به منظور پاسخگویی مطلوب به مردم است.

استاندار همدان گفت: نشست دبیرخانه شورای راهوری و توسعه استان به منظور بررسی راهکارهای اجرای طرح میز خدمت هفته جاری برگزار می شود.

نیکبخت تاکید کرد: برای اجرای کردن میز خدمت اول باید تعدادی نیرو توانمند پیش بینی کرده و آنها را در این باره آموزش داد.

استاندار همدان با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری گفت: اجرای طرح میز خدمت باید به تمامی ادارات ابلاغ شود تا آن را اجرایی کنند.

نیکبخت افزود: باید به گونه ای اقدام کرد که مراجعه کنندگان به نهادهای دولتی دچار سرگردانی نشوند بلکه در یک مکان پاسخ سوال و درخواست خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: باید مکان پیش بینی شده برای اجرای طرح میز خدمت در استانداری به زودی تکمیل شود؛ همچنین از توان کارشناسان سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) نیز می توان برای اجرای بهینه این طرح بهره گرفت.

انتهای پیام/ج

میز خدمت در همدان راه اندازی می شود

برچسب ها: استانداری ، میزخدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.