گذری بر محله های قدیمی شهر کرمانشاه/روند مناسب سازی پیگیری می شود

توجه به مناسب سازی محله های قدیمی شهر کرمانشاه یکی از اقدامات ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نشستی که در شهرداری کرمانشاه و با حضور برخی از مسئولان از جمله احمد زاده رئیس کمیته بهداشت سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه ، پلیس راهور، سازمان آب و فاضلاب و.. برگزار شد چند موضوع را در دستور کار داشت.

احمد زاده رئیس کمیته بهداشت سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت :جلسه امروز دعوت از همه دستگاه های خدمات رسان پلیس راهور شهرستان کرمانشاه / سازمان آب و فاضلاب و عزیزانی که مرتبط با این جلسه هستند تا  در خصوص مشکلاتی حاکم برسطح کرمانشاه تصمیم گیری شود وی گفت:  امروز قرار است مشکلات منطقه 3 کرمانشاه  از حیث سلامت ایمنی و محیط زیست و محیط اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

گذری بر محله های قدیمی شهر کرمانشاه/روند مناسب سازی پیگیری می شود

برنامه ای برای بازدید از محلات قدیمی شهر کرمانشاه

بعد از این نشست مسئولان شهرداری به منظور بازدید و رصد مشکلات راهی یکی از مناطق شهر کرمانشاه شدند

 یکی از پیرمردهای این محله می گفت: بزرگترین مشکلی که چهار راه دوم رشیدی دارد چهار راه فاضلاب است و چندین بار شکایت کردیم امدند لوله گذاری کردند اما جوابگو نبود.

خانمی هم می گفت: وقتی باران می بارد تمام چشمه ها پر می شود و فاضلاب از خانه هایمان بالا می زند.

گذری بر محله های قدیمی شهر کرمانشاه/روند مناسب سازی پیگیری می شود

ناصری مدیر آبفای منطقه یک در پیگیری این مشکلات  گفت :با توجه به اینکه شبکه های ما سنتی است و کانالهای ما جوابگوی اب های سطحی راندارد و هنگام بارندگی حجم اب زیاد می شود به هر حال ما امروز دور هم جمع شدیم تا بتوانیم مشکلات این منطقه را حل کنیم.

 

قاسمی فر مدیر شهرداری منطقه 3 هم گفت :در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شده است معضلاتی از قبیل مسایل ترافیکی شبکه فاضلاب و همچنین بحث آزاد سازی معابر پیاده و دیگر معضلات که داشت که نتیجه خوبی گرفته شد و انشالله در 15 روز اینده جهت تصمیم گیری مجدد این اعضا دور هم جمع می شوند.

گذری بر محله های قدیمی شهر کرمانشاه/روند مناسب سازی پیگیری می شود

 

انتهای پیام/پ

روند بررسی مشکلات شهر کرمانشاه

برچسب ها: شهرداری ، بافت قدیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.