عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران؛

استان کردستان سرمایه نیروی انسانی در بخش کشاورزی دارد

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:استان کردستان یک سرمایه نیروی انسانی در بخش کشاورزی را در خود دارد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد وحید قلفی عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جلسه تودیع ومعارفه سازمان جهادکشاورزی کردستان که امروز چهارشنبه(2 خرداد) در سالن آمفی تئاتر مرکز تحقیقات جهادکشاورزی استان برگزارشد،گفت:استان کردستان یک سرمایه نیروی انسانی در بخش کشاورزی را در خود دارد  واتکای بخش های اقتصادی به بخش دولتی است .
وی افزود:بخش کشاورزی با سیاست های اقتصاد بالا دستی به سمتی می رود که جایگاه کشاورزی بهتر شود وبه دنبال تشکل یافتگی مردم در سازمان جهادکشاورزی است.
مهندس قلفی  بیان کرد:باید توسعه کشاورزی به جایی حرکت کند که بامشارکت مردم  در اقتصاد مقاومتی و هم در برنامه ششم به انجام برسد.
فرصت طلایی بخش کشاورزی،رویکرد اسناد بالادستی ،رویکرد ویژه دولت به تشکل ها وتعاونی ها مسئولیت جدیدی را به وجود آورده است.
وی با اشاره به اینکه دو وظیفه جدید وبرند در فعالیت های سازمان جا نیفتاده وباید بیشتر به آن پرداخته شود،بیان کرد:یکی وظیفه نظام های بهره برداری و دوم نظام صنفی در هویت بخشی فعالیت های کشاورزی است.
وی به بحث زنجیره ها به عنوان مهمترین ومحوری ترین وظیفه سازمان اشاره کرد وگفت:مراحل تامین نهاده ها وبازاریابی وبازگردانی محصولات را باید داشته باشیم.
انتهای پیام/م

ضرورت توسعه کشاورزی در اقتصاد مقاومتی

برچسب ها: موادغذایی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.