لحظه فرود اضطراری هواپیمای سعودی در فرودگاه جده +فیلم

یک فروند هواپیمای خطوط هوایی عربستان سعودی که از مدینه به مقصد داکا در پرواز بود به علت بروز نقص فنی مجبور به فرود اضطراری خطرناک در فرودگاه جده شد.

لحظه فرود اضطراری خطرناک هواپیمای سعودی در فرودگاه جده + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نفس گیر فرود اضطراری  یک فروند هواپیمای خطوط هوایی عربستان سعودی را در یکی از فرودگاه‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد دماغه این هواپیمای ایرباس A330-200 در لحظه فرود با زمین برخورد می‌کند و  ناگهان هواپیما غرق  آتش و دود می شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی سعودی "گزاته" علت این حادثه را باز نشدن چرخ‌های جلوی هواپیما در هنگام فرود  اعلام کرد. در اثر این حادثه  تن از 53 مسافران دچار جراحات سطحی شدند.

بلافاصله گروه امداد آتش نشانی در محل فرود هواپیما حاضر شدند و تلاش کردند تا آتش را خاموش کنند. همه 141 مسافر هواپیما به همراه 10 خدمه آن توانستند هواپیما را ترک کنند. خلبان  این هواپیما که در حین پرواز متوجه نقص فنی هواپیما شده بود پیش‌تر درخواست فرود اضطراری در فرودگاه جده را کرده بود.

بیشتر بخوانید

اقدام جنون آمیز مرد جوان با خودروی سرقتی +فیلم

انتهای پیام/

لحظه فرود نفس گیر هواپیمای سعودی در فرودگاه جده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار