سردار سنایی راد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ادعا‌های پمپئو به نوعی پژواک ادعا‌های ترامپ است/ وزیر امور خارجه آمریکا تصور می‌کند هنوز رئیس دستگاه جاسوسی است

ادعا‌های پمپئو به نوعی پژواک ادعا‌های ترامپ است/ وزیر امور خارجه آمریکا تصور می‌کند هنوز رئیس دستگاه جاسوسی است

معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران گفت: ادعا‌های پمپئو به نوعی پژواک ادعا‌های ترامپ بوده که به دور از آداب دیپلماتیک است.

سردار رسول سنایی‌راد معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شروط اعلام شده از سوی وزیر امور خارجه آمریکا برای مذاکره با جمهوری اسلامی اظهار کرد: این اظهارات از آداب دیپلماتیک به دور بوده و این آقا جایگاه خود را در دستگاه دیپلماسی آمریکا درک نکرده است.

معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه وزیر امور خارجه آمریکا  تصور می‌کند هنوز رئیس دستگاه جاسوسی است، ادامه داد: ادعاهای بسیار سخیف، اهانت‌آمیز و مداخله‌جویانه است؛ بنابراین این سخنان نه تنها از سوی مسئولان ایرانی، بلکه از طرف موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که اعلام می‌کند هیچ طرح اجرایی در این پیشنهادات دیده نمی‌شود، مورد تمسخر قرار گرفت.

سنایی‌راد تصریح کرد: ادعا‌های پمپئو به نوعی پژواک ادعا‌های ترامپ بوده و به دور از آداب دیپلماتیک است.

وی با اشاره به اینکه ناآگاهی از عرف دیپلماتیک ضعف دیگری از وزیر خارجه آمریکا را آشکار می‌کند، افزود: این اظهارات به علت عدم شناخت از ویژگی‌های ملت ایران است و چاشنی تهدیدی که در این پیام نهفته با روحیات ملی و دینی مردمی که ۸ سال دفاع مقدس را تجربه کرده اند، مغایرت دارد.

معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران تأکید کرد: پمپئو نه به جایگاه خود و نه به جایگاه ملت ایران توجه ندارد و این اظهارات منجر به افزایش هوشمندی و نفرت به کسانی است که در گذشته نیز با خروج از برجام عدم تعهد خود را  آشکار کرده اند.

سنایی‌راد خاطرنشان کرد: این اظهارات زمینه ساز تدابیر مسئولان برای برخورد با روحیات زیاده‌طلبی و مداخله جویانه آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاعی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار