راه اندازی اولین و بزرگترین شهرک تخصصی آب در شهرستان نیر

استاندار اردبیل از راه اندازی اولین و بزرگترین شهرک تخصصی آب در شهرستان نیر خبر داد.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه اولین و بزرگترین شهرک تخصصی آب در شهرستان نیر راه اندازی شده است افزود: این شهرک در سال ۸۲ مصوب شده و تاکنون ۶ مجتمع آب معدنی با برندهای متفاوت به سراسر کشور ارسال می شود.

وی گفت: 6 مجتمع آب معدنی در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل اظهار داشت: با رفع موانع از سوی دستگاه های متولی و بانک های عامل تعداد شرکت های تولید آب معدنی در این شهرک به ۱۲ مورد می رسد و برای 200 نفر به صورت مستقیم و 1000 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

بهنام جو با اشاره به اینکه راه اندازی واحدهای جدید و فعالیت شرکت های موجود با تمام ظرفیت می تواند در اقتصاد منطقه تحول ایجاد کند اضافه کرد: وجود آب گرگر از چشمه های دامنه سبلان در این منطقه از نعمات الهی است و با راه اندازی کارخانه های متفاوت و رقابت با سایر شرکت ها، شاهد ارزش افزوده بیشتر تولیدات خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران نباید دغدغه بروکراسی اداری داشته باشند افزود: با حل برخی از مشکلات موجود در راه اندازی شرکت ها تسریع و از نیروی انسانی بومی جهت اشتغال استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

افتتاح مجتمع آب معدنی در شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.