ورزشکاران اردبیلی حاضر در اردوهای تیم ملی حمایت ویژه می شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا حمایت ویژه می‌شود.

بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا حمایت ویژه می‌شود و اگر این ورزشکاران بتوانند عضو ثابت تیم ملی در مسابقات باشند، این حمایت‌ها دوچندان خواهد شد که امیدواریم ورزشکاران استان بتوانند در این دوره از مسابقات سربلند و پیروز باشند و برای کاروان کشورمان هم آرزوی پیروزی داریم.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی جانبازان، معلولان، نابینایان و ناشنوایان از هیئت‌های خاص محسوب می‌شوند، تصریح کرد: حمایت ویژه‌ای از این هیئت‌ها خواهد شد و هر چند سالن های ورزشی اداره کل در خدمت این قشر از ورزشکاران وجود دارد، در صدد این هستیم که خلاء تمرینات این ورزشکاران را با رایزنی با دستگاه‌های مربوطه حل کرده و شرایط مناسب‌تری را برای تمرینات این ورزشکاران فراهم سازیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش و جدیت بر این است تا راه‌اندازی مجموعه خیرین ورزش‌یار در استان را عملیاتی کرده و در حوزه ورزش شاهد حضور کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین باشیم.

آقاخانی گفت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه ورزش استان بحث خیرین ورزشی است که با راه‌اندازی این مجموعه بخش مهمی از مشکلات ورزش استان مرتفع شود و این مجموعه می‌تواند در حوزه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کارهای بزرگی را برای جوانان استان انجام دهد.

وی افزود: در راستای توسعه و ترویج ورزش در سطح استان و گرایش هر چه بیشتر مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان به حوزه ورزش تلاش می‌کنیم تا از فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام داده و از این طریق زمینه حضور مردم را در ورزش‌های مختلف شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

راه‌اندازی مجموعه خیرین ورزش‌یار در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.