باید در مقابل اشغالگران قدس ایستادگی کرد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بر ایستادگی در مقابل اشغالگران قدس تأکید کرد.

آغاز اقامه نماز جمعه شهرکردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۸ اردیبهشت ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن گفت: ماه رمضان، ماه میهمانی خدا و بهترین فرصت برای خودسازی، نزدیک شدن به درگاه الهی و اصلاح جامعه است.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایت اخیر اسرائیل غاصب در کشتار مردم نوار غزه افزود: این جنایات به گونه‌ای است که حتی غیر مسلمانان هم آن‌ها را محکوم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، توطئه رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مقابله با جبهه مقاومت در فلسطین است.

نکونام با تأکید بر انزجار و نفرت جهانی از جنایات اسرائیل و خیزش عمومی علیه این رژیم کودک کش گفت: باید در مقابل اشغالگران قدس ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در فلسطین با امید به فضل الهی، زنده و پویاست تصریح کرد: جبهه مقاومت و مردم فلسطین در احقاق حق خود پیرامون بیت المقدس عقب نخواهند نشست و ایستادگی می‌کنند.

نکونام، ایستادگی و مقاومت علیه اسرائیل را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان و تأکید کرد: به زودی رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی ریشه‌کن و سرنگون می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، پیرامون اول خرداد سالروز اعلام رسمی حصر اقتصادی آمریکا علیه ایران در سال ۱۳۵۹ اظهار داشت: تحریم برای مردم ایران تازگی ندارد بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت و هر چه تحریم‌ها بیشتر شد، ملت را مستحکم‌تر و پویاتر کرد.

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: در مسأله توافق هسته‌ای نیز آمریکا نه تنها از تحریم‌ها دست برنداشت، بلکه با خروج از برجام به دنبال افزایش تحریم هاست.

نکونام با بیان اینکه اروپایی‌ها هم با فرصت سوزی در برجام، منافع آمریکا را دنبال می‌کنند، از مسئولان خواست: به اروپا اتکا نکنند و مراقب باشند امتیازی داده نشود که ملت ایران آسیب ببیند.

وی همچنین به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر یکی از معجزات تاریخ و عنایت خدا به مردم ایران بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس، گنجینه‌ای بزرگ، با برکت و سراسر تجربه و آزمون برای ایستادگی در برابر دشمن بود و ملت ایران اکنون نیز به تأسی از آن دوران، در مقابل استکبار جهانی می‌ایستد.

نکونام با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت افزود: جمعیت ایران نباید کم باشد بلکه ازدیاد نسل، امروز یک ضرورت برای کشور و مکتب شیعه است.

وی پیرامون ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی هم گفت: تاریخ، میراث فرهنگی و آثار گذشتگان باید بدون تغییر و اعمال سلیقه و همانطور که بوده است، حفظ شود تا برای مردم عبرت‌آموز باشد.

انتهای پیام/ش

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار