بازگشت کاروان تبریز 2018

کاروان گردشگری سفیران تبریز 2018 ظهر امروز پس از 23 روز ایرانگردی با استقبال مسئولان به تبریز بازگشت.

بازگشت کاروان گردشگری سفیران تبریز 2018به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این کاروان متشکل از 70 عضو فعال در زمینه های صنایع دستی، صنعتی و هنرهای آیینی آذربایجان بود که با سفر به 15 مرکز استان و شهرستان کشور و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری مختلف ، به معرفی و اشاعه فرهنگ و هنر بی بدیل آذربایجان پرداخت.

رحیم شهرتی فرمعاون سیاسی - امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، هنگام استقبال از این کاروان، حرکت کاروان گردشگری سفیران تبریز 2018 را ایده ای ناب در راستای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ و تاریخ تبریز و آذربایجان در سراسر کشور دانست.

وی با بیان اینکه موقعیت کنونی تبریز، موجب تحول در حوزه گردشگری خواهد بود، افزود: سال 2018 برای تبریز آغازی در صنعت گردشگری است که به واسطه آن ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و هنری آذربایجان به جهانیان عرضه می شود.

مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز تاکید کرد: کاروان تبریز 2018 یکی از شاخص ترین ایده ها و اقدامات این اداره کل در حوزه تبلیغات و معرفی رویداد بین المللی تبریز 2018 با شعار حمایت از کالای ایرانی بود که برای اولین بار به طور تخصصی به معرفی ظرفیت های گردشگری و آیین های سنتی و اصیل آذربایجان پرداخت.

انتهای پیام/

 

بازگشت کاروان گردشگری سفیران تبریز 2018

برچسب ها: تبریز2018 ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار