پیش‌بینی‌ها از احتمال فروش ۲۲۰ میلیون آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خبر می‌دهند!

بر اساس گزارش جین مانستر، احتمال فروش 220 میلیون نسخه آیفون توسط اپل طی دو سال آینده بسیار بالاست.

پیش‌بینی‌ها از احتمال فروش ۲۲۰ میلیون آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خبر می‌دهند!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل یکی از بزرگترین سازندگان گوشی‌های هوشمند است که تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون دستگاه از نسخه‌های گوناگون گوشی‌های آیفون طی ۱۰ سال اخیر فروخته و در دسترس کاربران قرار داده است.

حال " جین مانستر " یکی از تحلیل‌گران سرشناس شرکت اپل گزارشی منتشر کرده و طی آن این موضوع را ذکر کرده است که عمده سود شرکت اپل در دو سال آینده یعنی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ احتمالا از فعالیت‌های جانبی فارغ از فروش محصولات آیفون خواهد بود.

این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که با این‌ حال احتمال افت فروش گوشی‌های آیفون با توجه به موفقیت‌های چشمگیری که اپل در این عرصه کسب کرده است، بسیار پایین است.

با این حساب، جین مانستر تعداد آیفون‌هایی که احتمالا در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به فروش ‌می‌رسند را چیزی بالغ بر ۲۲۰ میلیون نسخه پیش‌بینی کرد.

گفتنی است؛ اگر پیش‌بینی مانستر از تعداد فروش گوشی‌های آیفون به واقعیت بپیوندد، شرکت اپل تا پیش از سال ۲۰۲۰ به رکورد بی‌سابقه فروش ۱ میلیارد نسخه گوشی در جهان دست پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار