لزوم برگزاری کلاس های آموزشی نحوه زندگی سالم

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه آبادان گفت: توجه به فرهنگ سازی یکی از مهمترین شاخصه های زندگی سالم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بزرگی نیا معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه آبادان در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: توجه به فرهنگ سازی یکی از مهمترین شاخصه های زندگی سالم است که همه دستگاهها موظفند در گسترش این فرهنگ همکاری لازم را انجام دهند .

بهمئی رییس مرکز بهداشت آبادان نیز با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما خواستار همکاری دستگاههای مربوطه برای آهک پاشی و لایروبی جوی های شهری و روستایی شد .

وی همچنین بر لزوم برگزاری کلاس های آموزشی نحوه زندگی سالم در حوزه های مختلف از جمله فرزند آوری سالم ، جلوگیری از انتقال بیماری هایی مثل ایدز و جلوگیری از مبتلا شدن به دیابت تاکید کرد.

رییس مرکز بهداشت آبادان همچنین خواستار در نظر گرفتن دو ساختمان برای تاسیس مرکز آموزش خانواده مخصوص نگهداری ، کنترل و مراقبت از  بانوان و آقایان مبتلا به بیماری هایی مثل اچ آی وی شد.

در این نشست مقرر شد بخشداران  لیست روستاها را برای آهک پاشی به مرکز بهداشت ارائه دهند، روند نظارت و کنترل امنیت غذایی در رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی افزایش یابد .

بررسی وضعیت دست فروشان عرضه مواد غذایی در سطح شهر ، بررسی و پیگیری ورود گرازها به سمت بیمارستان هفده شهریور، بررسی جابجایی بازار جمعه و برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب بازار ماهی فروش ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/د

برگزاری نشست شورای سلامت و امنیت غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.