برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در فامنین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان فوتسال،والیبال و پینگ پنگ دراین شهرستان برگزار می شود.

برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین قراگوزلو،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین گفت:به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد روحیه نشاط و شادمانی در جامعه ورزش و همچنین شناسایی چهره‌های برتر ورزش فامنین،مسابقات والیبال،پینگ پنگ و فوتسال همزمان با ماه مبارک رمضان دراین شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان، بیان کرد:در تلاش خواهیم بود مسابقات جام رمضان با کیفیت بالا و امکان حضور جمع زیاد تماشاگران برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین ادامه داد: حرکت‌ها و برنامه‌ریزی بسیار مناسبی در راستای توسعه ورزش این شهرستان در حال انجام است؛ به طوری که برخی هیئت‌های ورزشی برنامه‌ریزی منسجمی را مد نظر قرار داده و اجرا می‌کند.

قراگوزلوخاطرنشان کرد: زمانیکه تمامی داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را برای کمک به ورزش به کار ببریم آن موقع است که شاهد پیشرفت در این حوزه خواهیم بود.

وی از برگزاری دوره تئوری مربیگری در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص تربیت مربیان رشته‌های پرطرفداردر میان آقایان و بانوان شهرستان فامنین، دوره‌‌ی تئوری مربیگری را با حضور علاقمندان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

مسابقات ورزشی جام رمضان در فامنین برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.