ایجاد 4 پیست اسکی جدید در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: احداث و راه‌اندازی 4 پست اسکی در اردبیل برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به حوزه سلامت نباید مغفول واقع شود، اظهار کرد: مشارکت مردم در توجه به سلامتی با افزایش توجه به ورزش همگانی و پرهیز از مصرف مواد غذایی که سلامتی انسان را تهدید می‌کند، در کنار توجه به زیرساخت‌های بهداشتی توسط مسؤولان حائز اهمیت می‌باشد.

وی افزود: برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی که رونق اقتصادی و کارآفرینی را به مردم استان هدیه دهد، از آمادگی لازم برخوردار هستیم و توجه به فرهنگ و ورزش و سایر حوزه‌های مورد نیاز جوانان را درمحوریت برنامه‌های خود قرار خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل یادآور شد: یکی از محورهای مهم توسعه استان، بخش گردشگری بوده که با توجه به اقلیم و شرایط مناسب استان شرایط فوق‌العاده‌ای برای میزبانی از رویدادهای ورزشی از جمله اسکی را فراهم کرده است.

نواداد اظهار کرد: احداث و راه‌اندازی 4 پست اسکی در اردبیل برنامه ریزی شده و طبق رایزنی‌های انجام پذیرفته از سوی فدراسیون اسکی نیز میزبانی از رویدادهای مهم بین‌المللی و اسیایی نیز در این استان وعده داده شده است.

انتهای پیام/ع

راه اندازی پیست اسکی

 

برچسب ها: اسکی ، فدراسیون اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.