مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت از مراكز ارتباطی استان گيلان بازديد كرد

عباسی شاهكوه مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت به همراه آذری جهرمی وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح پروژه های ارتباطی به استان گيلان سفر كرده است.

مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت از مراكز ارتباطی استان گيلان بازديد كردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه وارد گیلان شد.

حضور در نشست کمیته تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح طرح های زیرساختی، بازدید از منطقه آزاد انزلی، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، نشست با مجمع نمایندگان گیلان و نشست با فعالان حوزه آی – سی – تی، نخبگان، دانشگاهیان، استارت آپ، شتاب دهنده ها و جوانان فعال در رسانه های مجازی از مهم ترین برنامه های جهرمی در این سفر بوده است.

صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت كه به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح پروژه های ارتباطی به استان گیلان سفر كرده بود، از بخش های مختلف این اداره كل بازدید كرد.

وی در بازدید از سالن‌های دستگاه در مرکز پی سی رشت با کارکنان نگهداری مستقر در سالن ها نیز دیدار و گفت و گو كرد و از نزدیك وضعیت موجود شبکه انتقال و دیتای زیرساخت استان را بررسی كرد.

مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت از مراكز ارتباطی استان گيلان بازديد كرد

عباسی شاهکوه در ادامه با حضور در جمع کارکنان اداره کل ارتباطات زیرساخت استان گیلان در جریان مسایل و مشكلات كاركنان به ویژه نیروهای شرکت های پیمانکاری قرار گرفت .

در این دیدار دکتر عباسی ضمن تبیین سیاستهای شرکت خواستار رسیدگی به مسایل معیشتی كاركنان شد.

مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت از مراكز ارتباطی استان گيلان بازديد كرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار