افسر سابق عملیات ویژه آمریکا؛

ما می‌توانیم پیام صلح خود را به گوش جهانیان برسانیم

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا گفت:در آمریکا مردم معمولی و طبقات مختلف کشور به دنبال جنگ نیستند و می‌خواهند ترامپ مثل اوباما اقدامات مناسبی انجام دهد.

ما می‌توانیم پیام صلح خود را به گوش جهانیان برسانیمبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛دکتر اسکات بنت  در ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در مشهدافزود:رهبر معظم ایران نامه‌هایی به جوانان کشور‌های مختلف از جمله کشور‌های اروپایی نوشته و آن‌ها را مخاطب قرار داده است.

وی گفت:ما ملت آمریکا از دولت می‌خواهیم با صداقت در مسیر عقلانیت و در مسیر درست حرکت کند، باید توجه داشته باشید که جنگ افروزان مخالف عقلانیت و صداقت در کاخ سفید هستند.

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا ادامه داد: پیام ملت ایران به ملت آمریکا این است که ما مردم ایران، شما را مشکل خود نمی‌دانیم و جنگ افروزان می‌خواهند به بهانه‌های مختلف جنگی را آغاز کنند.

دکتر اسکات بنت افزود:کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه و آلمان می‌بینند که به خاطر موج آوارگانی که از کشور‌های مختلف به ویژه خاورمیانه به آنجا می‌روند چه فاجعه ای برای آن‌ها به وجود آمده و آن‌ها آمریکا را مقصر اصلی این موضوع می‌دانند.

وی گفت:بعد از ۱۸ سال جنگ‌های ساخته شده توسط آمریکا، مردم خواستارند که این جنگ‌ها به پایان برسد، چون ملت آمریکا به دنبال پویایی و امید هستند. ما باید به یکدیگر عشق و محبت داشته باشیم و در کنار یکدیگر حرکت کنیم.

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا تصریح کرد:ما امیدواریم به سمت صلح حرکت کنیم و برای اینکه ملت آمریکا به هدف خود برسند دولت باید کنشگری‌های خود را تغییر دهد.

انتهای پیام// ج. ر
 

ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در مشهد

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار