روزنامه افغانستانی:

«ابوبکر البغدادی» در ولایت ننگرهار افغانستان مخفی شده است

یک روزنامه افغانستانی در گزارشی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی، رهبر گروه  تروریستی داعش در ولایت ننگرهار مخفی شده است.

«ابوبکر البغدادی» در ولایت ننگرهار افغانستان مخفی شده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یک روزنامه افغانستانی در گزارشی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی، رهبر گروه  تروریستی داعش در ولایت ننگرهار مخفی شده است.

روزنامه «ویسا» چاپ کابل نوشت: بر اساس معلومات به دست آمده از نزد تعدادی از شهروندان توره بوره، رهبر گروه تروریستی داعش هم اکنون در ولسوالی شینواری ننگرهار به سر می برد.

این روزنامه افزوده است: حدود پنج ماه قبل هواپیماهای های جنگی آمریکایی بعد از 21 بمباران بسیار سنگین بر سر طالبان، آنها را از منطقه فراری ساختند؛ زمانی که داعش قادر به تصرف توره بوره شد، این گروه قاچاقبران چوب، چوپان ها و کسانی را که میوه های جنگلی را جمع‌آوری می‌کردند برای سه روز از داخل شدن و گشت و گذار در مناطق نیک زی، تنگی پچیرآگام و تنگی سلیمان خیل منع کردند. بعد از آن چوپان های محل یک کاروان طویل اسب سوار را دیدند که رهبری آن را یک مرد تنومند با ریش انبوه به دست داشت و با سایرین به یک زبان ناآشنا صحبت می کرد.

بر اساس این گزارش، بعد از این حادثه هواپیماهای آمریکایی توره بوره را مورد حمله قرار نداده اند.

این روزنامه نوشت: یک درۀ تنگ، توره بوره را به زاوه وصل می کند که با گذشتن از زاوه می توان به حصارک و لوگر راه یافت. آمریکایی ها در مدت یک ماه این خط طالبان را هفت مرتبه بمباران کرده اند که تاکنون 37 عضو طالبان جان باخته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار