فوتسال جام ملت‌های بانوان آسیا – تایلند

دختران ایران در فینالی تکراری / سامورایی‌ها به دنبال انتقام!

تیم فوتسال بانوان ایران در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله نهایی  مسابقات فوتسال جام ملت های بانوان آسیا فردا برگزار خواهد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدار نهایی برای تکرار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها باید به مصاف تیم ملی فوتسال بانوان ژاپن برود.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال بانوان ایران به مصاف تیم ویتنام رفت و با پیروزی 5 بر صفر مقابل این تیم موفق شد به دیدار نهایی راه پیدا کند. از طرفی در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال بانوان ژاپن، مقابل تایلند به میدان رفت و با شکست این تیم دیگر پای فینال این مسابقات شد.

دو تیم ایران و ژاپن باید فردا و از ساعت 15 و 30 به وقت ایران، در تایلند به مصاف هم بروند تا چهره قهرمان این مسابقات را مشخص کنند. پیش از این مسابقه و از ساعت 13 و 30 نیز دو تیم ویتنام و تایلند برای کسب عنوان سومی و مدال برنز این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این مقرر شده بود دو تیم نخست این رقابت‌ها نماینده آسیا در المپیک جوانان باشند، که ژاپن و ایران به این موفقیت و سهمیه دست پیدا کردند. گفتنی است تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دور قبلی این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود. در دیدار فینال سه  سال پیش مسابقات (دور قبل) نیز دو تیم ایران و ژاپن با هم دیدار کرده بودند که ایران با پیروزی یک بر صفر صاحب مدال طلا این رقابت ها و کاپ قهرمانی این مسابقات شد.

از آنجایی که تیم ملی فوتسال ژاپن در سال 2015 مقابل دختران ایران به ناکامی رسیده بود؛ بدون شک در این مسابقه در اندیشه انتقام خواهد بود و این کار تیم ملی فوتسال ایران را سخت خواهد کرد. شاگردان شهرزاد مظفر نیز بدون شک علاقه‌ای به از دست دادن کاپ قهرمانی نخواهند داشت و تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا بار دیگر روی سکوی نخست قاره کهن بایستند.

انتهای پیام/

ایران و ژاپن نبردی برای قهرمانی فوتسال زنان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار