هشدار مجلس افغانستان به مقامات امنیتی

شماری از اعضای مجلس نمایندگان افغانستان با ابراز نگرانی از سقوط پی در پی ولسوالی‌های این کشور خطاب به مسوؤلان نیروهای امنیتی اعلام کردند که اگر این مسوؤلان توان رهبری جنگ را ندارند، باید از مقام‌هایشان کنار بروند.

هشدار مجلس افغانستان به مقامات امنیتیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از اعضای مجلس نمایندگان افغانستان با ابراز نگرانی از سقوط پی در پی ولسوالی‌های این کشور خطاب به مسوؤلان نیروهای امنیتی اعلام کردند که اگر این مسوؤلان توان رهبری جنگ را ندارند، باید از مقام‌هایشان کنار بروند.

اعضای مجلس افغانستان می‌گویند با گذشت 10 روز از محاصره نظامیان در ولسوالی تاله و برفک ولایت بغلان، وزارت دفاع برای سرکوب طالبان بالگرد نفرستاد تا اینکه این ولسوالی سقوط کرد و شماری از نظامیان جان باختند و یا اسیر شدند.

در یک هفته گذشته ولسوالی کوهستان در بدخشان، تاله و برفک در بغلان و ولسوالی بل چراغ در فاریاب بدست طالبان سقوط کردند.  نیروهای امنیتی توانستند ولسوالی های کوهستان و بل چراغ را دوباره تحت کنترل بگیرند.

نبود پشتیبانی هوایی از سربازان در میدان های نبرد یکی از انتقادات جدی مجلس افغانستان است. شماری از اعضای مجلس می گویند که بالگردهای وزارت دفاع در خدمت نامزدان احتمالی انتخابات مجلس نمایندگان هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار