تصویب و ابلاغ 844 طرح اشتغالزایی به بانک های اردبیل

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل از تصویب و معرفی به بانک تعداد ۸۴۴ طرح با اعتبار ۲۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در اردبیل خبر داد.

اصغر مناف‌زاده، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از اشتغالزایی 4 هزار و ۳۲۹ نفر توسط کمیته فنی استان اردبیل مستقر در اداره کل، تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: انتظار می‌رود بانک‌های عامل در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح اشتغال فراگیر تعداد یک هزار و 112 طرح از محل تسهیلات اشتغال فراگیر در 17 جلسه کمیته فنی شهرستان اردبیل بررسی شده و در مورد اعطای تسهیلات به این طرح‌ها مصوبات لازم اتخاذ شده است.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل بیان کرد: از این تعداد یک هزار و 46  طرح با اعتبار  307 میلیارد و 400 میلیون تومان و اشتغالزایی 5 هزار و 157 نفر تائید و برای تصویب نهایی به کمیته فنی استان ارسال شده است که انتظار می‌رود با رسیدگی و اعطای تسهیلات به این طرح‌ها شاهد توسعه اشتغال در سطح استان بوده و به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مناف‌زاده تصریح کرد: به استناد گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل میزان پرداختی بانک‌های عامل شهرستان به این تعداد پرونده معرفی شده تا به امروز  40  پرونده با رقم تسهیلاتی نزدیک به 10 میلیارد تومان با اشتغالزایی 65 نفر بوده است و انتظار می‌رود در این زمینه همکاری بانک‌های عامل افزایش یابد.

وی اجرای طرح اشتغال فراگیر را گامی مهم در راستای توسعه اشتغال در سطح استان دانست و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با تحقق حداکثری اهداف تعیین‌شده در این حوزه و جذب تسهیلات در نظر گرفته شده زمینه توسعه اشتغال در اردبیل را فراهم آورده و از مشکلات موجود در این حوزه در سطح استان بکاهیم.

انتهای پیام/ح

اشتغالزایی بیش از 4 هزار نفر توسط کمیته فنی استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.