ازقهرمانان وچهره های برترکونگ فو و هنرهای رزمی قم تجلیل شد

افتخارآفرينان،پيشكسوتان،قهرمانان،مربيان وچهره‌های برتركونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم درمراسمی با حضور رئيس فدراسيون مورد تجليل قرار گرفتند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیین تجلیل از افتخار آفرینان، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و چهره‌های برتر کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم برگزار شد.

سپس رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی ایران به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: سختی‌های زیادی برای بازگرداندن کونگ‌فو به جایگاه واقعی خود در ورزش کشور متحمل شده‌ایم، میزبانی رقابت‌های آسیایی در سال قبل یک تجربه بسیار خوب بود و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به پاس حمایت اصحاب رسانه از این رشته ورزشی در اقدامی قابل تقدیر به تجلیل از آنها پرداخت و در بخش بعدی مراسم از برخی تلاشگران هیأت نظیر علی اسماعیلی قهرمان اسبق این رشته و عضو شورای فنی و مربی تیم نایب‌قهرمان سال 1396 قم در مسابقات کشوری، سجاد نوروزی، مرتضی سلامی و علی قنبری تجلیل به عمل آمد.

 سپس نوبت به تجلیل از افتخارآفرینان، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و چهره‌های برتر کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم رسید و در این بخش ابتدا از اعضای مجمع هیأت تجلیل به عمل آمد و در ادامه از چهار پیشکسوت این رشته یعنی حجت‌الاسلام رستمی، غلامرضا مهربان، ابوالفضل احمدی و حسین حاج‌صادقیان تجلیل شد.

در این مراسم که میزبان آن سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود، ابتدا روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان راجع به وضعیت ورزش قهرمانی این اداره کل سخن گفت و از پاداش‌های چشمگیر برای ورزشکاران افتخار آفرین و مدال‌آور قم خبر داد.

منصور حیدری، محمد امیدی، کبری محرابی، امیرحسین نظری، میثم حسینی، محمدمهدی مشهدی‌خانی، سمانه ابوالحسنی و سجاد قربانی قهرمانان کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم دیگر تجلیل‌ شونده‌ها در این مراسم بودند و در بخش دیگری از مراسم علی قنبری مسوول سبک نیوکونگ‌فو، محمدعلی کریمی مسوول سبک کونگ‌فو گرات‌سان و غلامرضا مهربان مسوول سبک کونگ‌فو توآ استان قم تجلیل شد.

در ادامه حسن عباسی رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم گزارشی از وضعیت این رشته ارائه و ابراز کرد: در یک مجموعه همدل و هماهنگ برای پیشرفت این رشته تلاش می‌کنیم و در بازگشت مجدد به جمع خانواده این رشته به دنبال احیای کونگ‌فو و هنرهای رزمی و ارتقاء جایگاه این رشته در سطح استان و کشور هستیم.

تجلیل از هاجر عبادی نایب‌رئیس بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، فاطمه پناه‌زاده دبیر بانوان، محدثه پناه‌زاده نماینده مربیان، فاطمه فروزنده نماینده قهرمانان و راضیه صفرلو نماینده داوران بانوان این هیأت ورزشی بخش دیگری از این مراسم بود.

هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از حاج حسن دلیر مدیر کارخانه سوهان دلیر به عنوان حامی این رشته ورزشی، رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی و روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در بخش پایانی این مراسم تجلیل کرد.

انتهای پیام / ح

تجليل از افتخارآفرينان، پيشكسوتان و مربيان كونگ‌فو در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار