مقاوم سازی بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی فاز نخست بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب اوایل خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مازیار طهماسبی  سرپرست شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب از پایان عملیات ترمیم فاز یک بیمارستان شهرستان سرپل‌ذهاب در خرداد ماه امسال خبرداد و گفت: ترمیم و مقاوم‌سازی بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب تا اوایل خرداد تمام می‌شود اما زمان استفاده از آن برای بستری بیمار مشخص نیست.

طهماسبی با بیان اینکه فاز دو بیمارستان تا اوایل شهریور افتتاح می‌شود بیان کرد: خیران کاشانی ساخت فاز دوم بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب را به عهده دارند.

وی از افتتاح چهار مرکز بهداشتی و درمانی در طول این هفته در سرپل‌ذهاب خبرداد و بیان کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها از 6 ماه تا یک سال زمان نیاز دارند و اعتبار ساخت آن‌ها مربوط به زمان قبل از زلزله است.

طهماسبی با اشاره به اینکه در زلزله چهار مرکز بهداشتی و درمانی تخریب شدند بیان کرد: خیران تبریزی سه مرکز قلعه شاهین، بزمیرآباد و گرده نور را تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی بر عهده گرفتند و مرکز درمانی شماره دو سرپل‌ذهاب را خیر مشهدی برعهده گرفته و کار ساخت آن از هفته گذشته آغاز شده است.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه بیماری سالک بومی منطقه سرپل‌ذهاب است گفت: تاکنون گزارشی جدی در زمینه بیماری سالک و سایر اپیدمی نداشته‌ایم و تنها بیماری‌های گوارشی در حالت عادی و خارج از موضوع زلزله نیز در منطقه به خاطر فصل گرمسیری وجود دارد.

انتهای پیام/ز

ترمیم فاز یک بیمارستان شهرستان سرپل‌ذهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار