رئیس هیات کشتی اردبیل؛

برنامه مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور اعلام شد

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: با حضور تیم منتخب شهرداری اردبیل، زمان‌بندی مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور اعلام شد.

داور جدی، رئیس هیات کشتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: تیم منتخب شهرداری اردبیل که در اولین دیدار خود در لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور در مقابل تیم «رضاپویش اهواز» به برتری قاطعانه 7-3 دست یافته بود، با اصلاحیه اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی، در هفته بعدی میهمان «سید بابل» خواهد بود.

وی تصریح کرد: با برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات کشتی فرنگی، شهرداری اردبیل در روز پنجشنبه 27 اردیبهشت میهمان منتخب بابل خواهد بود، همچنین نماینده اردبیل در هفته سوم رقابت‌ها نیز با قرعه استراحت روبرو شده است.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: تیم کشتی فرنگی «سید بابل» که در نخستین هفته رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو بود، این بار در شرایطی در مقابل فرنگی‌کاران اردبیلی خواهد ایستاد که نماینده اردبیل را به دلیل پیروزی در اولین هفته مسابقات در شرایط روحی مناسبی خواهد دید.

جدی افزود: با توجه به اینکه در فصل جاری مسابقات تیم شهرداری اردبیل اقدام به جذب چند کشتی‌گیر مطرح غیربومی نموده، تیم خوبی از سوی هیأت کشتی استان اردبیل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری روانه مسابقات شده و این تیم بدون شک از شانس‌های صعود به لیگ برتر محسوب خواهد شد.

وی گفت: از سوی دیگر خطه مازندران به عنوان خاستگاه کشتی کشور از ستاره‌های کم‌نظیری برخوردار بوده و کشتی‌گیران بابلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، به همین دلیل یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم مسابقات در روز پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه بین دو تیم شهرداری اردبیل و سید بابل رقم زده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

فرنگی کاران اردبیلی از روحیه خوبی برخوردار هستند

 

برچسب ها: کشتی ، لیگ کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.