کار امدادی معامله با خداوند است

فرماندار خاش گفت: کار امدادی بسیار ارزشمند و معامله با خداوند بوده، زیرا در آن نجات و تکریم انسان‌ها مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش در دیدار با رئیس، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر خاش اظهار داشت: شاخص کار امدادگران جمعیت هلال احمر در کمک به نجات جان انسان‌ها در حوادث و سوانح مشهود و نمایان است.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف امدادی و نیز خدمات دهی به مهمانان و مسافران عبوری به ویژه در نوروز و کسب رتبه‌های شاخص خدمت رسانی؛ پویایی و تنوع کاری این جمعیت را در خاش نشان می‌دهد.

یوسفی ادامه داد: کار عاشقان و شیفتگان خدمت در هلال احمر بسیار عرفانی و نشاط آفرین بوده و زیبایی و ماندگاری کار امدادگران را با کار دیگر اصناف نشان می‌دهد که این خدمات برگرفته از آموزه‌های دینی است.

فرماندار خاش عنصر عشق و دل به آتش، کوه و جاده دادن برای نجات انسان‌ها هویت و جذابیت کار امدادگران و ایثارگران را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عزت بخشیدن به انسان‌ها کاری الهی و هویت بخش است، گفت: محدودیتی در مطالبات انسانی وجود ندارد بنابراین لازمه حیات و زیست بشری بهره گرفتن از فرصت‌ها و خدمت شایسته به انسانهاست.

رئیس جمعیت هلال احمر خاش نیز در این نشست با گرامیداشت هفته هلال احمر به ارائه گزارشی از اقدامات این جمعیت پرداخت.

محمدامین حسین زهی اظهار داشت: هم اینک سه پایگاه امدادی جاده‌ای اسکل آباد، پلیس راه و کوهستان تفتان جمعیت هلال احمر در خاش فعال هستند.

وی اهمیت ایجاد و فعال کردن پایگاه‌های مجهز امدادی در نقاط مختلف جاده‌ای و ساخت ساختمان پایگاه امدادی در اسکل آباد، کارواندر و سایت اسکان اضطراری، تامین خودرو‌های عملیاتی، دستگاه‌های موتور پمپ، حمایت از امدادگران سخت کوش و اهدای زمین به هشتاد نفر از نجاتگران، تشکیل ستاد بحران شهرستان در زمان‌های مقرر، جذب نیرو‌های پرتوان و موفق خاش در هلال احمر را متذکر شد.

انتهای پیام/ع

عزت بخشیدن به انسان‌ها کاری الهی و هویت بخش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار