سالارآملی مطرح کرد؛

اجرای پروژه و دوره‌های مشترک تحصیلی ایران و سوئیس

قام مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از گسترش همکاری‌های کشورمان با کشور سوئیس در زمینه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و دوره‌های مشترک تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین سالارآملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در نشست مشترک بررسی راه‌های توسعه همکاری‌های علمی دانشگاهی ایران و سوئیس که در وزارت علوم در حال برگزاری است، گفت: امروز هیئت علمی و تحقیقاتی کشور سوئیس به منظور تدوین نقشه راه همکاری‌های علمی و تحقیقاتی وارد کشور شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کشورمان با کشور سوئیس همکاری‌های آموزشی و علمی خوبی دارد و قرار است دوره‌ها و پروژه‌های تحصیلی مشترک در سطوح مختلف میان دو کشور اجرا شود، ما خواهان گسترش این تعاملات علمی هستیم و از آن استقبال می‌کنیم.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل اضافه کرد: درواقع این هیئت بزرگ دانشگاهی برای بررسی چگونگی اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، دوره تحصیلی مشترک و راه‌اندازی دوره‌های مختلف وارد کشورمان شدند تا در این زمینه بتوانیم همکاری آموزشی و علمی را با یکدیگر گسترش دهیم.

ظرفیت بالای ایران برای همکاری علمی با اروپایی‌ها

سالارآملی اضافه کرد: خوشبختانه کشورمان ظرفیت‌های گسترده‌ای برای همکاری‌های علمی و فناوری با کشورهای اروپایی دارد و قرار است در این دیدار دو طرف زمینه‌های گسترش همکاری‌های مشترک را بررسی و تعیین نمایند.

وی یادآور شد: در این دیدار نقشه راه همکاری‌ها در زمینه تبادل دانشجو، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و دوره‌های تحصیلی مختلف با کشور سوئیس تبعین می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار