پاسخ توئیتری سیف به واکنش کاربران +تصاویر

ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در پیامی توئیتری ضمن تشکر از توجه کاربران به اظهارات وی در برنامه "نگاه یک" به واکنش آنان پاسخ داد.

تشکر سیف از واکنش کاربرانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، در برنامه نگاه یک از شبکه اول سیما حضور پیدا کرد و در مورد مشکلات ارزی اخیر صحبت کرد. او در این برنامه که شب گذشته پخش شد، به افزایش مسافرت‌های خارجی مردم و خروج منابع ارزی از کشور اشاره کرد که آسیب جدی به ساختار اقتصادی كشور است.

وی در ادامه صحبت‌هایش از مردم خواست تا سفرهای خارجی خود را در حد استاندارد و نرمال انجام دهند و برای مصرف بهینه منابع ارزی در کشور کوشا باشند. توصیه بعدی رئیس کل بانک مرکزی این بود که مردم سعی کنند بیشتر ایرانگردی را رواج دهند تا با ورود توریست‌ها، ارز بیشتری وارد کشور شود. این گفته‌های سیف، با واکنش‌های موافق و مخالف کاربران روبرو شد. حجم واکنش‌ها به اظهارات سیف، وی را برآن داشت تا با انتشار پستی توئیتری ضمن تشکر از توجه کاربران، پاسخی برای واکنش‌ها ارائه دهد. سیف در توئیت خود نوشت:

" باتشکر از پیام‌های شما؛ معتقدم سفر شهروندان به خارج، حق و انتخاب آنهاست. درعین حال، تراز گردشگری کشور، منفی است و مسافرت خارجی ارز قابل توجهی را به اقتصاد ما تحمیل می‌کند. با ترویج ایرانگردی و سفر ارزان‌ هم بر رونق صنعت گردشگری بیفزاییم و هم منابع ارزی کشور را بهتر مدیریت کنیم. "

تشکر سیف از واکنش کاربران

بیشتر بخوانید؛

مجری تلویزیون در پشت صحنه به رییس بانک مرکزی چه گفت؟

آیا می دانید پول های بلوکه شده ایران چقدر است؟

انتهای پیام/

تشکر سیف از واکنش کاربران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali bohloolzadeh
۱۶:۴۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سود بهرههای بانکی برای وام ازدواج چقدره
آخرین اخبار