معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان خبرداد:

شبکه های ملی میزبان جشنواره انیمیشن

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان  از پخش  13 برنامه زنده از نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی این استان از شبکه های ملی خبر داد.

شبکه های ملی میزبان جشنواره انیمیشن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن نظیری آستانه معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان  از پخش  13 زنده از نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی این از شبکه های ملی خبر داد و گفت: برنامه های نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از شبکه های یک، دو، سه، پنج، شما، نمایش، جام جم و آموزش به صورت زنده پخش شد.

وی با بیان اینکه  تاکنون 15 برنامه تحت عنوان با ما بیا، ویژه کودک، ویژه جشنواره، سیمای خانواده، رنگین کمان، کودک، با ما اینجا بر روی آنتن رفته است گفت: به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری این استان، بیشتر این برنامه ها در کتیبه گنجنامه و پیاده راه بوعلی تهیه شده است.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان گفت: تاکنون ویژه برنامه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از شبکه استانی لرستان و کردستان به صورت زنده بر روی آنتن رفته است.

وی به حضور مجریان  و هنرمندان کشوری در این جشنواره اشاره کرد و گفت: مجریان و هنرمندانی نظیر عمو مهربان و خاله رویا، خاله نرگس و عروسک ها، عمو حمید و خاله شادونه اقدام به اجرای برنامه در راستای نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در این استان کردند.

نظیری آستانه  بیان کرد: برنامه افتتاحیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در یالن علوم پزشکی همدان برگزار و به مدت 150 دقیقه بصورت زنده از شبکه پنج و شما بر روی آنتن می رود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان  به برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه هایی با عنوان صبح بخیر ایران، مثبت 2، زنده باد زندگی، با ما اینجا، رنگین کمان، فوق العاده، ویژه کودک، ویژه جشنواره، خاله شادونه به صورت زنده از شبکه های ملی از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره در دستور کار است.

 گفتنی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از 15  تا 17 اردیبهشت به مدت سه روز در همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

برنامه های جشنواره پویانمایی تلویزیونی روی آنتن رفت

 

 

برچسب ها: جشنواره ، پویانمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.