نقش مهم کارگران در رونق تولید و اقتصاد کشور

امام جمعه مهریز گفت:کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و شکوفایی هستند.

امام جمعه مهریز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به منزلت و مقام کارگرگفت:کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و شکوفایی هستندو برای توسعه پایدار باید کارگران و کارفرمایان با حمایت مسوولان دولتی ماموریت‌های خود را در عرصه اقتصادی انجام دهند.

حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به اینکه موقعیت و منابع مناسب برای اشتغال در مهریز داریم افزود: تاکنون مسئولان شهرستان به نحو مناسبی از این ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه گذار در تولید و ایجاد اشتغال استفاده نکرده اند، دست اندرکاران امر در این ارتباط باید وظایف خود را با همراهی مردم انجام دهند.

امام جمعه مهریز گفت:کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و شکوفایی هستند.

وی ادامه داد: با قرار گرفتن شهرستان مهریز در مجاورت جاده اصلی تهران، یزد و بندرعباس، آب و هوای مناسب و نزدیک بودن به یزد مرکز استان از ظرفیت‌های خوبی هست که استفاده درست از آن‌ها نشده است.

محی الدینی گفت: مسوولان با همکاری رسانه‌های گروهی باید به نحو مناسب نسبت به معرفی ظرفیت‌ها به سرمایه گذاران و خیران اقدام کنند تا شاهد حضور آن‌ها برای سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال بیشتر و بهتر در منطقه باشیم.

امام جمعه مهریز با اشاره به شعار سال در خصوص حمایت از کالای ایرانی افزود: سال ۹۷، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذای شد باید از سرمایه دار و کارگر و کیفیت کار و کالای ایرانی حمایت کرد و کسی هم به دنبال برند‌های کالای خارجی نباشد و از ظرفیت نیروی انسانی در داخل شهرستان نیز استفاده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاطر نشان کرد: همچنین سازمان فنی و حرفه‌ای امکانات و موقعیت خوبی دارد که می‌توان برای تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر از ظرفیت این نهاد آموزشی استفاده کرد.

۹ هزار کارگر در هزار و ۳۰۰ واحد کارگری، تولیدی و خدماتی شهرستان فعالیت دارند که ۸۵ درصد کارگران مرد و بقیه بانوان هستند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهی پیام/ی

کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و شکوفایی

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار