تهدید داعش برای انجام حمله تروریستی در شهر منچستر انگلیس+ عکس

داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی تهدید کرد که در شهر منچستر انگلیس حمله تروریستی انجام خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از میرور، گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی جدید منچستر انگلیس را به انجام یک حمله تروریستی تهدید کرد. در این پوستر تبلیغاتی یک عنصر گروه تروریستی داعش در حالی که کلاه بیس بال بر سر گذاشته، در یکی از خیابانهای شهر منچستر ایستاده و یک جسد هم در پشت سر او به روی زمین افتاده است. روی این پوستر تهدید آمیز نوشته شده است: «به وعده ای که به شما دادیم، عمل می کنیم.»

تهدید داعش مبنی بر انجام حمله تروریستی در منچستر انگلیس+ عکس

گروه تروریستی داعش در حالی منچستری ها  را تهدید به انجام حمله تروریستی کرده است که دقیقا در ماه مه سال 2017 میلادی (حدود یک سال پیش) هم یک حمله تروریستی در خارج از سالن کنسرت منچستر آرنای انگلیس رخ داد. در این حمله تروریستی 22 نفر کشته و 64 نفر مجروح شدند. این بمب گذاری مرگبارترین حمله در خاک انگلیس پس از بمب گذاری های سال 2005 لندن بود.

داعش با از دست دادن اراضی تحت تصرف خود در سوریه و عراق، هم اکنون به فکر تهدید غرب افتاده است. عناصر گروه داعش در هفته های اخیر کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه و ایتالیا را تهدید کرده اند. کارشناسان امنیتی بر این باورند که جام جهانی 2018 روسیه هم ممکن است یکی از اهداف عناصر داعش برای انجام حمله تروریستی باشد؛ زیرا داعش پیشتر روسیه را به دلیل انجام حملات هوایی علیه تروریستها در سوریه تهدید کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار