حسن زاده: دیگر در فوتبال تیمداری نمی کنیم/ از حضور در ورزش خسته شده‌ایم

مالک باشگاه خونه به خونه بابل گفت: به طور قطع از فصل آینده در رقابت های لیگ‌ یک هم تیمداری نمی کنیم و از حضور در ورزش منصرف شده ایم.

حسن زاده: دیگر در فوتبال تیمداری نمی کنیم/ از حضور در ورزش خسته شده ایمقاسم‌حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه بابل در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انصراف این تیم از فینال جام حذفی و تقابل با استقلال تهران گفت: به دلیل اتفاقات گذشته در لیگ آزادگان و به خصوص هفته آخر، تصمیم گرفتیم تا از حضور در فینال جام حذفی انصراف دهیم. بلیت پرواز برای امشب ( دوشنبه ) از ساری به اهواز رزرو شده بود اما آنها را لغو کردیم و مطمن باشید در فینال جام حذفی حضور نمی یابیم.

حسن زاده ادامه داد: متاسفانه در چندروز و هفته گذشته اتفافات بدی رخ داد و به همین دلیل با صدور نامه ای، انصراف خود را از جام حذفی اعلام کردیم. به طور قطع از فصل آینده در رقابت های لیگ‌ یک هم تیمداری نمی کنیم و از حضور در ورزش منصرف شده ایم.

مالک خونه به خونه ادامه داد: در گذشته در رشته هایی همچون کشتی و فوتبال فعالیت کردیم اما از فصل آینده دیگر تیمداری نمی کنیم و در ورزش حضور نخواهیم داشت.

گفتنی است، قرار بود دیدار فینال جام حذفی روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، بین تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل در شهر خرمشهر برگزار شود که  بابلی ها از حضور در این دیدار انصراف دادند.

انتهای پیام/

اظهارات حسن زاده مالک خونه به خونه بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار