بدنسازان ایرانی مدال‌های مسابقات قهرمانی آسیا را درو کردند

ورزشکاران فیزیک و پرورش اندام کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان مدال‌ها را درو کردند.

بدنسازان ایرانی مدال‌های مسابقات قهرمانی آسیا را درو کردندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک به میزبانی مغولستان از ۶ تا ۸ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

در روز سوم و پایانی این رقابت‌ها و در بخش فیزیک، جواد راستی اصل، امیر ارسلان عرب، فرید محمد زاده و میلاد زارع، نمایندگان دسته قدی ۱۷۴،۱۶۶ و ۱۷۸ سانتی‌متر ایران موفق به کسب سه مدال طلا شدند و جلال الدین نظری در دسته قدی ۱۷۸ سانتی‌متر سوم شد.

جواد راستی نماینده دسته اول فیزیک ایران در رقابت‌های آسیایی توانست در این دسته قهرمان شود و اولین مدال طلا را برای تیم ملی ایران کسب کند.

امیر ارسلان عرب فیزیک کار و عضو تیم ملی ایران، در دسته دوم فیزیک رقابت‌های آسیایی قهرمان شد، او همچنین در رقابت اورالی در جایگاه دوم ایستاد.

فرید شیر محمد زاده نماینده دسته سوم فیزیک ایران در رقابت‌های آسیایی، در دسته سوم فیزیک قهرمان شد و در رقابت‌های اورالی توانست عنوان قهرمان قهرمانان فیزیک را بدست آورد.

بلافاصله پس از اتمام رقابت‌های فیزیک، مسابقات پرورش اندام آغاز شد که تیم ملی ایران با هشت نماینده در این مسابقات حضور دارد.

در رشته پرورش اندام فرشاد گنجی در ۷۰ کیلو گرم، فرامرز عزیزی در ۷۵ کیلو گرم و مهدی ارزشمند در ۸۵ کیلوگرم نمایندگان ایران بودند که در پایان توانستند گردن آویز طلا را از آن خود کنند.

ابوالفضل مشایخی در وزن ۹۰ کیلو گرم و مرتضی محمودی در وزن ۱۰۰ -کیلو گرم نیز بر سکوی دوم ایستادند. هم‌چنین، مجید جامه بزرگ، نماینده دسته وزنی ۹۵ کیلو گرم ایران موفق شد ضمن کسب مقام نخست عنوان قهرمان قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ را به نام خود ثبت کند.

حسینعلی گزمه در دسته ۸۰ کیلوگرم پرورش اندام قهرمان شد.

عباس شکر زاده در دسته ۹۵ کیلوگرم نایب قهرمان شد.

مهدی علوی در دسته ۱۰۰ + کیلوگرم بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

همچنین در رقابت های بادی کلاسیک قهرمانی آسیا ورزشکاران کشورمان صاحب چهار نشان نقره و 2 مدال برنز شدند.

شاهین زبر جد در دسته قدی ۱۶۵ سانتی متر، محمد سعید نائینی در دسته قدی ۱۶۸ سانتی متر، محسن پورصابر در دسته قدی ۱۷۱ سانتی متر و سید عظیم متولی در دسته قدی ۱۷۵ سانتی متر به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا بزرگر در دسته قدی ۱۷۱ سانتی متر و سید مجتبی حسینی در دسته ۱۷۵ سانتی متر به عنوان سوم و مدال برنز دست یافتند.

در پایان این رقابت ها ورزشکاران کشورمان قهرمان شدند، چین و عراق هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نتایج پرورش اندام و فیزیک آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.