کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمادگی رسانه‌ای کردن 300 مدیر دو تابعیتی را دارم

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی‌ها گفت: آمادگی دارم حدود 300 اسم از مسئولان دوتابعیتی که در اختیار این کمیته وجود دارد را رسانه‌ای کنم.

آمادگی رسانه‌ای کردن 300 مدیر دو تابعیتی را دارمسیدجواد کریمی‌قدوسی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به خبری مبنی براینکه یکی از شهروندان ایرانی که طی نامه‌ای به اوباما خواستار تحریم کشورمان شده بود، اکنون در یکی از شرکت‌های خودروسازی دارای سمت شده است، گفت: بنده آمادگی دارم حدود 300 اسم از مسئولان دوتابعیتی که در اختیار این کمیته وجود دارد را رسانه‌ای کنم.

وی افزود: روزی در کمیسیون امنیت ملی بحث رژیم حقوقی دریای خزر را با حضور بسیاری از کارشناسان زبده داخلی داشتیم، خانمی در صندلی کنار من نشسته بود که می‌گفت از سازمان محیط زیست در این نشست حضور یافته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بعد از جلسه مسئولان به بنده اعلام کردند که اسم این خانم در همان لیستی که ما درباره دوتابعیتی‌ها به کمیسیون امنیت ملی ارائه کرده‌ایم، وجود دارد و یکی از افراد دوتابعیتی در سازمان محیط زیست است.

کریمی‌قدوسی اظهار کرد: این در صورتی است که این خانم به خود بنده گفت که 15 سال در تمام نشست‌های حوزه دریای محیط زیست حضور داشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات تأکید کرد: از اینگونه افراد در صنعت خودرو، محیط زیست، پروژه‌های آب، نجات دریاچه ارومیه و ... و هر کجا که یک سوژه مهمی وجود دارد، حاضر هستند، بنده آدرس نفوذی‌ها، عملکرد و روش‌های آنها را عرض می‌کنم.

دوتابعیتی ها اتاق فکر مسئولان را به دست گرفته‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، این نفوذی‌ها اتاق فکر و محاسبات مسئولان ما را در بسیاری از قسمت‌ها به دست گرفته‌اند و هیچ کجا هم نیست که این افراد حاضر نباشند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی‌ها گفت: از کنار دست رئیس جمهور، جیسون رضائیان؛ کنار دست خانم مولاوردی، نزار زاکا که اکنون در زندان است؛ کنار دست خانم ابتکار، سیدامامی؛ کنار دست سیف مدیرکل بانک مرکزی و قلب اقتصاد دری‌اصفهانی و ... و حتی چهره‌های دیگر که بنده شرم دارم نام ببرم، این افراد حضور دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در قوه مجریه کاوه مدنی از خارج از کشور می‌آید و در یک سمت دولتی قرار می‌گیرد و بعد زمانی که می‌خواهند این شخص را دستگیر کنند، با فرستادن پیامی فرار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید دو تابعیتی ها برکنار بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
دو تابعیتی یعنی دو رویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
دو تابعیتی یعنی دو رویی
آخرین اخبار